www.tidsfördriv.nu :D:D:D:D:D

Hur bor du: i ett hus med min familj
Brukar du komma i tid: ibland :O
Hur lång är du:vet inte 165 sist ja mätte mig för typ ett halvår sedan
Kan du laga mat: ja!
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag går i 8an ;)
Vad har du på dig just nu:tröja bh trosor o byxor ;)
Har du någon fobi: spöken+o
Hade du en bra kväll igår: självklart!
Vilket är ditt senaste inköp: JORDGUBBAR
Din favoritdryck på morgonen: vatten
Var fick du dina senaste pengar ifrån:  PB pappa banken
Vad hade du sönder senast: hmm sängen -.-
Vem snackade du med senast: kommer inte ihåg xd
Varm favoritdricka: te
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: dricker inte alkohol ;)
När gjorde du senast något riktigt dumt: gör aldrig dumma saker :P
Saknar du någon just nu: lite...
Vad ska man göra för att få dig irriterad: va dryg som fan, eller retas går också.
Någon jag stör mig på: många..
Intressen: träffa folk :D
senaste person du kramade: hanna
Senaste person du ringde: julia O
Senaste person som ringde dig: Julia O
Vad drack du senast: vatten
Vill du ha barn: ja, men inte nu!
Längtar du till din nästa födelsedag: ja!!
Har rakat dina ben någon gång: ohjaa !
Är du sugen på något nu: mmh
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:  0
Använder du hudkräm: ibland :D
Attraheras du av män med skägg:
Micro-pop eller poppa själv: micro saken:D
Brukar du baka: nej
Röstade du i det senaste valet: nopp
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: har inget liv :O
Vilken låt lyssnade du senast på: 1a gången magnus uggla
Har någon annan sovit i din säng inatt: neeej
Vad tycker du är äckligt: folk med dålig attityd
Har du pengar på mobilen:    nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0