nyss kommit hem :bigeyes:

Tja :)
Nu har ja nyss kommit hem från Centrum :P. Det händer typ
inget nu när det är kalt och så ute så de blev bara en snabb
tur ner och träffa folket :) <3. Idag eller aa fästen av dagen ska jag vara hos
pappa och ja tror vi ska kolla film och äta gött gött idag för min storasyster
från göteborg kommer på besök :thumbup:.
Men idag när jag va ute och skulle greja med traktorn så hörde ja något i
buskarna som skrek så ja gick sådär lite fundersamt fram och skulle kolla va det va för något
och när ja kommer fram så ligger kattfaan och plågar en liten mus :thumbdown:. Duktig som jag är
så räddade jag musen och den lever nu lyckligt i alla sina dagar. (hoppas jag)
men nu ska jag dra kram på er alla :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0